2010-03-28

Jag är annorlunda nu

Mannen roar sig hela helgen så jag är ensam hemma med barnen. Eller svärfar är ju här också, men jag har ju huvudansvar. (Svärfar lallar ,mest omkring på filminspelningar mitt i nassen och flummar runt på auditions. ) Jag däremot har varit oensam sedan i torsdags kväll. När jag lagt barnen ikväll så gick jag ut på en promenad. Gud så skönt att vara helt ensam i kalla luften! Återigen tänkte jag på hur annorlunda jag mår nu mot för 1,5 år sedan. Att jag inte ens en enda gång tänkte på att helgen ensam med barnen skulle bli jobbig, att jag inte skulle palla. Nu reflekterade jag inte ens över det. Planerade inget utan bara kunde ta dagarna som de kom. Så himla annorlunda mot förr. Så skönt. Jag mår jävligt bra just nu. Ingen mage som besvärar mig. Kroppen och knoppen mår bra. Samtidigt! Tjohooooooooo!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan vad underbart :-D. Det är du värd!!!!
Efter några hårda år med småbanslivet kommer HELA livet tillbaka!!!!
Puss o god natt!
//Kiki