2010-02-04

Snälla Carola...

Men på riktigt. Kan inte Carola bara knipa igen när hon inte sjunger?

"Jag vill inte vara en domedagsprofet på något sätt men det överraskar inte oss troende att det sker katastrofer och krig. Jag tror på Guds ord som säger att det ska ske i tidens slut."

Förstår hon verkligen inte att hon förstör för sig själv genom att snacka i nattmössan. Gång på gång. Jag tycker ärligt att hennes röst är HELT fantastisk, men hennes tankar och filosofi är inte lika fantastisk.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet. Kände precis detsamma när jag läste det där. Hon ska helt enkelt knipa igen och enbart hålla sig till sången ;-)
/ Kiki

Z sa...

Men visst! Det räcker om hon öppnar och kvittrar lite sånger sen räcker det...

Sus sa...

Idag kanske jag inte erkänner att jag älskar henne.