2010-02-14

Min mamma är otrolig!

Min mamma är snart 77 år. Hon har inte åkt slalom på över 15 år. Igår hyrde vi utrustning och så åkte hon i barnbacken. För att inte ha åkt på över 15 år och vara så pass till åren gick det superbra! Men hon höll sig i lilla backen även fast hon var sugen på att köra i den stora. Jag tror det var ett bra val. Och trots att hon inte åkt på så länge och kämpade med den lilla repliften så kände hon inte ens av det i kroppen idag. Tänk va! Så vill jag också vara åka slalom med mina barnbarn eller kanske barnbarnsbarn när jag är 77 bast och kunna orka lika bra som min mamma. Tyvärr har jag inte fått hennes gener, men kanske miljö har större påverkan än vad man tror. Kan jag ju hoppas på det iallafall...

5 kommentarer:

Sus sa...

Coolt!!!

Bina sa...

Vill du verkligen att kidsen ska vara så unga när de blir föräldrar ; )

annika sa...

hon är fantastisk!!!

Bubbelmamma sa...

Oj det var strångt gjort!

Z sa...

SUS: Japp!
BINA: Det gick ju bra för dig så varför inte?
ANNIKA: Men eller hur!!!!
BUBBELBARN: Absolut! Och välkommen hit!