2010-02-24

Fräkningar


Om ni inte har testat på det än. Gör det! Solen värmer och väcker hopp om en stundande vår. Idag fick jag och min kollega tips om att äta ute i solen. Så vi gick och köpte lunch och satte oss i solen. Åhhh vad bra val! Vilken ljusboost! Tror jag kanske klarar mig hela dagen av denna ljusenergikick! Och kollegan som tipsade oss att sitta ute kom förbi och trodde tillochmed hon fick en fräkning(Menar hon en fräken eller att hon kanske fick en räkning???) på näsan i solen på deras lunch under solen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe... oavsett vad det var så är den hjävligt snygg.!

Z sa...

Hjävligt? Talar ngn gammeldags svenska??? Det är kanske därifrån fräkning kommer från från början...?

Bina sa...

Är du helt galen?! Sitta still i minusgrader?! Nej tack säger jag. Föredrar att njuta av det vackra vädret under tiden som jag håller mig varm med hjälp av en rask promenix!

Z sa...

Det kan omöjligt ha varit minusgrader i solen igår. Om du kollar noga på bilden(klickar på den) så ser du hur smät snö droppar nerför stuprännan vid taket! Solen värmde rejält, kanske en fem plus i solen måste det varit! När jag gick hem och solen hade flyttat på sig ngr timmar senare hade vattnet frysit till is från rännan!