2010-02-10

Hemligheten bakom ett snabbt dagishämtande

Igår fick jag hem ungarna på under 30 minuter. Alltså 30 minuter från att jag klev innanför dörren på dagis till att vi var hemma på tröskeln. Det måste fan vara vinterrekord! Hur jag gjorde? Vad som hände? Jag får tyvärr lämnat hela äran till svärfar som lyckades sätta igång larmet hemma. Det gick barnen igång på och hoppade i kläderna och sprang hem för att hjälpa honom! Så tack svärfar! Den får vi göra om någon gång! Eller kanske inte när jag tänker efter....?

3 kommentarer:

Sus sa...

Smart!
Han måste vara lärare...;-)

Z sa...

Hahahahahahaha!!!!!!!!!!

Bina sa...

Annars kan du skaffa ett litet småsyskon eller vilken bebis som helst egentligen kanske och hänvisa till att bebisen snart blir ledsen skynda dig nu. Tar aldrig mer än tjugofem minuter från det att jag åker hemifrån till dess att jag kommer tillbaka från förskolan med lillkillen!