2010-02-21

Hasch skadar inte! Eller...?

Jag vet inte, men när jag läst denna artikel i AB känns det som om hasch skadar hjärnan. I allafall efter 10 års användning. Annars hoppas jag mannen som fick dåligt hasch INTE skulle gått till polisen med det och klagat. Iochförsig kanske det blev lite otäckt när TV:n pratade med honom och när flickvännen blev en delfin. Polisen måste ju nästan trillat baklänges när de fattade vad han ville. Men hallå, jag vet ju inte, men det känns som några små hjärnceller rökts upp under de 10 år han rökt hasch. Men vad vet jag...

2 kommentarer:

Sus sa...

Det äckliga med hasch är ju dessa psykoser som kan komma flera år efter de slutat använda skiten. de lagras i fettceller och kan när som helst "sipra" ut.

Z sa...

Ja inte verkar det speciellt trevligt faktiskt. Jag hoppas nog över haschet faktiskt.