2010-02-07

Det nya bordet gick sönder

Tur att jag inte är typen som hetsar upp mig. Vi har precis köpt ett nyss soffbord på IKEA. Kom innanför dörren, mannen kastar(nåja inte bokstavligen, men bra nära)ett 50 kg tugnt paket i famnen på sin pappa. Som inte får grepp och tappar det i golvet. Det var den glasskivan. Så nu har jag sanerat rummet från glas och Mannen och svärfar är på väg tillbaka till IKEA för att försöka fixa till sig ett nytt bord. Tur att jag inte orkar lägga energi på att ens bli upprörd. Det finns så mycket annat hemskt som händer i världen så vad är då ett trasigt nytt bord? Egentligen.

3 kommentarer:

Bina sa...

Och vad är några fläckar på en Hästen bebis-sängmadrass ; )

Z sa...

Hahahahahahaha!!!!!!! Jag har redan glömt det- det var alltför ångestframbringande! Det var nog där jag lärde mig att det bästa var att INTE hetsa upp sig...

KaosJenny sa...

Låter som helt klokt tänkt...