2010-01-09

Man får passa på

På busfabriken har de förutom en massa barn som bräker på östgötska oskyddat nätverk. I Rejmyre hittade vi ett oskyddat nätverk snabbt, sedan var det borta. Så det gäller att passa på. Ikväll ska jag gå på bio. Det blev den där romcom-filmen. Tyvärr gick alla andra filmer för sent. Mycket beklagligt. Men sånt är livet. Jag får bara bita ihop helt enkelt. Mohahahahahahahaha! Och dessutom lyckades jag få med mig min gamla mammagruppskompis. Så lite fika och en film gör inte den här dagen helt fel! Trots att det är hemskt kallt i skogen!

4 kommentarer:

Bina sa...

Guuuuuuuuuuuuuuud va oturligt för dig! Den filmen som du ju veeerkligen inte ville seeeeeeee! Typiskt du! Önskar dig ändå, trots detta missöde, en härlig kväll!

En helt vanlig man sa...

Vi såg den igår. Tyckte den var OK. Men personkemin mellan paren var typ NOLL!

Anette sa...

Vi var på bio igår (luftslottet) och då var det ju en trailer inför denna romcom - och jag, precis som du - vill så gärna se den. Älskar Bridget, Notting Hill, Love Actually, 4 bröllop... ja, alla dessa. Hoppas den var bra - eller, underhållande.

frida sa...

svar: förlåt för sent svar på din kommentar, men har inte haft tid :)

tack först och främst! jag funderade ett tag på att gå media på gymnasiet och bli fotograf, men tänker ha det mer som en hobby!