2010-01-13

Jag var arg som en majs!

Supersnällasilversara brukar bli arg. När hon blir arg sjunger hon en sång så går det arga över. Jag har varit hemskt frustreradn och arg sedan igår eftermiddag. Och bitter. Men häpp så var stormen över. I orginalsången är texten : "Jag är arg jag är arg jag är jättejättearg som varg som är sur jag är arg jag är arg jag är jättejättearg som ett odjur som ätit citron. Jag är arg som en explosion!"
Men Keiru har på ngt sätt blandat till det. Så när han sjunger den går den:

Jag är arg jag är arg jag är jättejättearg som en MAJS. Jag är arg som en ÄPPLESION!

Jag tror jag gillar den versionen bättre faktiskt. Jag har varit jättearg som en majs, men nu är det över. Och nu ska vi har julgransplundring med en massa godis!!!!!!!!!!! Men inte till mig för jag har godisuppehåll till semestern!

Inga kommentarer: