2010-01-22

Jag gillar inte att klä ut mig i maskeradtema

Det är inte ofta jag blir bjuden på fest. Men nu är jag det. Och jag tyckte det skulle bli ganska roligt så där. Tills det förra veckan damp ner en komplettering till inbjudningen. Det skulle vara 70-tals tema. Maskerad. Typ. Jag HATAR verkligen att klä ut mig. Finns inget värre. Jag verkligen avskyr det. Känner mig obekväm och kan inte slappna av. Så min plan A är att dissa det helt. Bara gå som om det vore en vanlig fest. Tills nu. Då jag börjar få lite lätt panik. Jag kanske MÅSTE anstränga mig lite eftersom festinbjudaren valt tema. Men vad? Jag VÄGRAR gå hela vägen! Och jag har inga 70-talskläder. Skit också. Eller så bara kör jag på med Plan A. Vad tycker ni? Goda råd?

1 kommentar:

Sus sa...

Jag skulle reagerat lika dant. Men kör fullt ut! Inget halvdant.
Värsta utsvängda brallorna och en tight polotröja. Gärna brunt och orange.
Stora glasögon till det.

Och drick Parador.