2010-01-27

iPaden imponerar. Tydligen.

Mannen kollar på den nya iPaden som nu presenteras av Apple. Mannen säger att han ska sälja hojjen för att köpa en sån. Den har ju allt liksom! All jävla Pc-skitkraft är ju helt onödig. Vi behöver aldrig mer någon dator! Liksom.
Jag vet inte jag. Jag tycker den mest ser ut som en abnorm iPhone för svårt synskadade eller för våran 3-åring som behöver en stor pekskärm för hans motorik inte är den bästa. Men jag antar att det hela kommer sluta som vanligt. Min prylgalne man kommer inom sinom tid komma hemsläpande med en sådan också. Den kanske blir mer använd än den där dockningsstationen som ligger i garderoben och väntar på att bli såld/använd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med dig.
Förstår inte riktigt hur den ska ändra våra datavanor??
Ful är den också.
/Helena (DejeHills)