2010-01-05

Exprimentet


Under det senaste halvåret har jag gjort ett expriment. Som varit lagom uppskattat bland kollegorna. Jag har sparat två äpplen. Ett(äpple 2) sedan dagen jag gick på semester den 26 juni och ett(äpple 1) från 24 augusti då jag kom tillbaka från semestern. Jag måste säga att de höll sig fina riktigt länge, typ in i november. Men sedan hände ngt. Kanske höstdepression eller så. Äpplet (2) innan semestern klarade sig bäst. Men det syns inte på bilden. Idag när det är ett nytt år är det dags att slänga de små äpplena. Innan de vandrar omkring själva här i lokalerna. Eller exploderar som en kollegas banan gjorde. Hej då äpplena!

2 kommentarer:

Sus sa...

Jag vet en som gjorde samma experiment med Lingbolimpan. Den höll sig läääänge =)

Sus sa...

förresten...jag förstår att du har fått info ang den där dyra väskan du vet...;-)