2010-01-24

Bajs under bordet

Bä bä vita lamm gick på restaurang, men vet ni vad som hände? Han bajsade under bordet. Men då kom polisen och red på grisen.
Man kan tycka det är en ganska tråkig barnslig version av Bä bä vita lamm.
Men när man har två trötta små bröder som verkar ha samma typ av humor är dessa rader som en helkväll med Henrik Schyffert på Norra Brunn. De kunde nästan inte ens andas mellan skrattanfallen... "red på grisen" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!! "GRISEN!!!!!!!!!!"
Jag trodde aldrig de skulle somna, men jag tro inte jag hann räkna till tio innan de sov när de väl slutade skrattade. Gud vad jag älskar dem!

4 kommentarer:

En helt vanlig man sa...

Vänta tills dom lärt sig

Bäbä svarta get
Var det du som sket
Nej nej kära mor
Det var lillebror

Z sa...

Du får inte träffa dem än på ett tag. Det hör jag det!!!!!!!

Fredrik sa...

Min son sjunger ...och luktade på fisen...:)

Z sa...

Fredrik: Välkommen hit!