2009-11-15

Jätterolig röra

Jag har precis haft ett Me&I-party. Det är ett slags barnklädes-Tupperware. Det var 7 barn i ålder från 6 månader till 6 år och 4 mammor mellan typ 33 och uppåt. Jag städade innan. Ngt jag egentligen inte hade behövt eftersom det efteråt såg ut som ett chipsslag hade ägt rum, lite jord var utriven ur blomkrukorna, fruktbitar låg lite här och var, leksaker utslängda überalles... Men gu i världen vad trevligt det var! Det kan jag göra om igen i vår när vårkollektionen kommer!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Då kommer jag :-D
// Kiki

KaosJenny sa...

Mm, tänker också samma tanke ibland med städningen men när det är små barn är det alltid värt att de inte sätter i sig chips med dammtussar;-)

Z sa...

Kiki: Det tycker jag verkligen!!!!
KaosJenny: Så tänkte jag precis! Och sedan var det ju enklare att städa efter när det var rent i grunden...

Ullis sa...

Det var riktigt trevligt! Ett kul sätt att sätta sprätt på lite pengar :-)
Tack Anna för allt fixande!