2009-10-26

Vintertiden

Ja mannen min börjar ju vissa dagar 05 och andra dagar 05.30. Idag hade han sovmorgon och började således 05.30. Klockan ringde och han gick upp för att sedan virra runt och inte hitta sitt inpasseringskort. Eftersom jag hade städat huset innan festen var det ju mitt fel insåg jag. Så jag gick upp och letade med honom, men vi hittade det inte. Till slut var han tvungen att rusa för att hinna till jobbet. Och jag gick upp och somnade om efter mycket om och men. Och tyckte det kändes väldigt länge jag fick sova innan barnen kom in klockan 7. Och det visade sig att jag fick det. För Mannens jobbtelefon hade inte ställt om sig automatiskt till vintertid. Så där kom han till jobbet 04.30 istället. Och undrade var alla var... Hahahahahahahaha!!!!!! Stackars mannen.

3 kommentarer:

Sarah sa...

Ja, inte är det kul!! Här är en som gjorde likadant igår! Usch...

Z sa...

Fast jag tyckte det var roligt. Fatta att vara på jobbet 04.30!!!!! Helt galet roligt!!!! Hahahahahaha!!!! FAst om det varit jag hade det inte varit lika roligt. ;-)

Z sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.