2009-10-01

Min dag

Och min tvillingsyrras dag är idag. Idag fyller vi 34 år. Dagen har varit följande:

Sång på morgonen av barnen(Mannen jobbade sent så han sov)
Perfekt present av Mannen innan frukost
Mysig lunch med bästigaste jobbarkompisarna
En massa grattis på fejjan
En efterskotts/överraskningpresent från Inti som han fixat på dagis
En jättefin bok med jättefint papper på av Kicki som jag blev så glad för
Och till slut en god macka med Krikonmarmelad som jag fått av en annan jobbpolare!

Det var min 34 årsdag på denna jord. Och den har varit jävligt bra!

4 kommentarer:

Hökis sa...

Grattis!
Krikon är riktigt gott.
Har både saft och sylt i källaren!

En helt vanlig man sa...

Och ändå missade du lunch med världens bästa exjobbarpolare.

Z sa...

Ja det gjorde jag, men det hade varit för bra för att vara sant!!! ;-)

Nina sa...

Och jag missade den med. Snyft. Sollentuna drog.