2009-10-06

Huvudvärk

Nu har jag tänkt så det knakar. Och gjort en bild av mig själv som min man sa så här om:
"Så trodde jag aldrig jag skulle få se dig!"

Han sa det med någon slags klurighet i rösten.
Och ni ska veta vad jag utsatt mig själv för. Jag har ju klätt ut mig. Och jag är en sån som inte vill leka lekar på midsommar för jag HATAR att inte ha full kontroll. Men jag tänkte " ska jag göra det här så ska jag göra det ordentligt. Jag SKA utmana mig själv. Jag är ändå 34 år."
Och om jag överraskar min man i positiv mening så är jag nöjd. Oavsett vad någon annan tycker.
Men jag har verkligen spänningshuvudvärk. För jag vågade, för jag är nervös för att visa bilden, och för jag sprängde en gräns idag. Åhhh, vad jag önskade att min kompis Anna No1 hade varit här idag! Hon hade kunnat fota i allafall. Inte släppa kontrollen innebar att jag utklädd släpade ut ett nattduksbord mitt i skogen för att ha som stativ och posade utklädd framför en kamera på självutlösning på ett nattduksbord mitt i skogen.... Bara det. Nä, nu är jag värd lite mat.

5 kommentarer:

Sus sa...

Det där skulle jag vilka se...=)

Anonym sa...

Ser fram emot bilden med spänning :-). Du har det där lilla extra!
/K

Nicklas sa...

Nu måste du faktiskt visa den Anna.

Nicklas sa...

Och bra jobbat. Det är modigt att spränga gränser.

Z sa...

Jag tror faktiskt inte jag kommer visa den. Den är inget speciell egentligen, men för att vara jag är den det.....