2009-10-23

Helg

Nu är det snart helg. Det ska bli så skönt efter en ganska slitig vecka. Så här efter sommaren börjar det märkas att man faktiskt jobbar. Dvs nästan går om varandra. Hela tiden. Vilket är slitigt i längden. Så helgerna är betydelsefulla. Och nu är det snart helg. Skönt! För igår var jag på en middag hemma hos en kollega där timmarna bara flög iväg. Jag skrattade så jag fick håll i magen stundvis! Kom hem efter 00.30 vilket inte händer speciellt många gånger på år. Ute på jobb i Alby 07.45.... Så lite trött i mössan är jag. Men snart är det helg. Najs.

2 kommentarer:

En helt vanlig man sa...

Jag började 0500 i morse. Och gör det i morgon också.

Z sa...

Och jag föddes i ett U-land och övergavs av mina föräldrar! Jag vann!!!!!!!!!!!!!! ;-) Mohahahahahaha! Varför börjar du fem imorgon? Trafikrapporter?