2009-10-27

En påfågel med starr

Min man tränar. Han vill gärna ha bekräftelse på sin träning.
Idag hade han träffat en gammal kollega som sa att han såg stor ut.

Jag: Tyckte han du såg stor ut?(De har inte sett varandra på ett tag och jag tyckte det var lite konstigt att det var en av de saker de pratade om.)
Mannen: Men vad tycker du? Ser jag stor ut?
Jag: Men gubben, jag säger ju varje vecka att jag tycker du har stora muskler! Du har stora muskler!
Mannen: Jag går omkring som en påfågel och visar mig för dig och du är som en påfågel med starr! Du ser ingenting!

Fin jämförelse. Tack älskling...

2 kommentarer:

Sus sa...

Hahahaha!
Han har ju dock kontakter att ta till.

KaosJenny sa...

Ha Ha men det är väl ungefär samma sak som händer när Mannen inte tycket att jag sett ut som en flodhäst i slutet av graviditeterna medans alla andra kommenterat och funderat på när jag ska spricka...