2009-10-28

Däckad


Jag är helt däckad. Huvudvärken spränger nästan skallen på mig och värken är enorm. Det är synd om mig helt enkelt. Då passar han på. Att släpa in sin motocross i vardagsrummet och mekar med den så att litervis(nåja)med sand bara trilla ner på vardagsrummsgolvet. "Jag tänkte att nu är du så sjuk att du inte orkar säga till." var motiveringen. Och efter 14 år tillsammans känner han mig... (Detta är inte den bilden jag är mest stolt över. Men den fyller sin funktion.Bildbevis.)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig vännen!
Jag hopppas du stannar hemma och kurerar dig!
KRAM
Kiki

Sarah sa...

Nej men jösses!! Skulle jag ALDRIG gå med på!!(han skulle nog aldrig göra så heller!) Här är en till som börjar må dåligt..snor & host - urk...Krya på dig, kraam!

Z sa...

Kicki: Jag stannar hemma hela veckan. Med 39,4 i feber är jag inte så kaxig.... Får se om jag kommer nästa vecka....
Sarah: Som sagt var inte så kaxig.... ;-)

Malin sa...

Krya på dig!

Nina sa...

Krya på dig. Det låter jobbigt!

Ullis sa...

Grisfebern? Ta hand om dig!

Sus sa...

Grrrrr...som f.d Ockelbobo borde han skämmas!!!! =0)

Martina sa...

Hmm.. låter som att man ska ställa in alla utflykter till Mitti här framöver....
Så onskefullt roligt med meckar-mannen!! Det måste jag komma ihåg när min man blir sjuk nästa gång, även om jag inte är säker på att han skulle reagera som du...