2009-09-04

STALKER?

Ibland kan livet vara lustigt. För ett tag sedan hittade jag  Sus jätteroliga blogg via Monas blogg. (Ja, jag är bloggoholic...). Efter ett tids läsande så inser jag att Sus kommer från samma lilla håla norr om Dalävlen som min man. Efter lite inläggande framochtillbaka inser vi att vi faktiskt ha träffats en gång för typ 3 år sedan. På ett bröllop. Hon sjöng, jag fotade. Efter ytterligare ett tag så gör hon ett inlägg hos en gammal kollega på Fejjan! Vi känner således samma människa även där. Och den fejjankompisen kommer från mina trakter i de Östgötska skogarna. Och i förrgår så inser vi, via Fejjan, att vi båda äter på samma thaiställe ute i en av de södra förorterna! Nu börjar jag bli helt säker på hon stalkar mig. 

Eller är det kanske jag som stalkar henne...? Mohahahahahahaha!(elakt John Travolta-skratt...)

1 kommentar:

Sus sa...

Hahaha!! Ja passa dig!!!!