2009-09-27

Välhängt

Såja, jag började ta tag i det och efter lite plockande framochtillbaka med bilderna på golvet så gav maken det slutgiltiga förslaget. Han är bra den där Mannen. Han ser saker som inte jag ser och tänker saker som inte jag gör. Så det var bara att spika, mäta, fram med vattenpasset och markera. Och efter kanske 45 minuters mätande och grejande så är de nu uppe på väggen. Och jag måste säga att det blev jävligt bra. Man skulle ju nästan tro att jag var fotograf när man kollar på bilderna. Hmmm...? Vänta... Det är jag ju!! Men faktiskt är det första gången vi hänger upp mina bilder som utsmyckning. Har inte hänt förut. (Bilder på barnen och ett familjeträd finns ju, men de är inte utsmyckning på samma sätt..) Och då har jag jobbat som fotograf i över 13 år.... Än är inte undrens tid förbi.

5 kommentarer:

Anette sa...

Det kan inte ha blivit annat än bra...såg dessutom min kommentar från när du la upp bilderna "vill ha dem som tavla". Bra val - och som sagt - väldigt vackra bilder!!

Z sa...

Så rätt så Anette! Du såg det redan då. För mig tog det ett år... ;-) Bättre sent än aldrig! :-)

Bina sa...

Coolt! Bra gjort, du ska vara stolt över din talang - tänk att du är så duktig att du får betalt för det, det är ju bra lyxigt (för att inte tala om hur lyxigt det är för din syster att ha en egen fotograf att tillgå...). Och det där familjeträdet bör väl uppdateras snart med ny bild på min minsting? Då kanske mamman kunde få önska sig en möjlighet att ta ny bild på sig själv att hänga upp - jag menar jag har ju en helt ny frisyr nu ju ; )

Z sa...

Bina: Självklart ska här fotas på den nya lilla fina bebisen! Tyvärr stör hon hela våran fotovägg, ger en viss obalans i vårat snäva upphängningstänkande... ;-) Jag måste nog även fota Böb igen, för han har ju vuxit en del sedan bilden på väggen . Typ 4 år snart. Och självklart ska jag fota dig igen för som sagt var du har ju en helt ny frippa nu!!!

Ullis sa...

Jag vill se hur det blev!!!