2009-09-13

AJAJAJAJAJAJ...

Vi hade bestämt att vi skulle åka och träna tillsammans idag. När jag vaknade imorse hade jag lite ont i halsen och hade huvudvärk. Tar det lite lugnt tänkte jag. Jag går en timme gå på löpbandet tänkte jag. Efter 20 minuter kom Mannen och föreslog att vi skulle hoppa på et pass. Kettlebells. Var lite tveksam, men jag hängde på. Skulle inte gjort det. Under passet fick jag träningsvärk. Och det blir inte bättre. Det känner jag det. Ajajajajaj... Första gympasset efter sommaren. Sedan i juni någon gång. Skulle inte hoppat på. Det känner jag det.

2 kommentarer:

Bina sa...

Stackars dig! För att inte tala om hur du kommer må i övermorgon! Inga nässelutslag pga av svettningar ; )

Z sa...

Jag vet. det är hemskt! Jag har redan ågren över tisdagen... Tur jag ska sitta på kurs halva dagen... Inga nässelutslag... Tack och lov!