2009-08-28

STRUTEN TITTAR UT!

Mannen gillar inte att prata i telefon. Åtminstone inte med mig. När jag ringer och vill småprata kommer det ganska snart ett "Ville ru nåt eller?". Igår försökte jag ringa hem och det var upptaget i 30 minuter! Och det visade sig dessutom att han pratade med sin mamma! Något som brukar typ ta max 5 minuter.(Pga att han behandlar henne likadant som mig ungefär...) Så när jag kom hem var jag nyfiken. 

Jag(nyfiken och snokande): Jaha, gud vad länge du pratade med din mamma!
Mannen: Ja.
Jag: Vad sa hon då? Var allt bra?
Mannen: Jorå, allt var bra.
Jag: Men vad pratade ni mer om då?
Mannen: Inget speciellt.
Jag: Men ni pratade ju i över en halvtimme! Kom igen nu, vad pratade ni om?
Mannen: Vi pratade om ditt favoritämne!
Jag(funderar): Jaha...? Vad är det då? Desperate Housewives?
Mannen: Näää... MIG! Såklart!

1 kommentar:

Ullis sa...

Hihihihi!