2009-08-13

I´M BLESSED...

Jag har lite ångest redan att snart, snart är semesterna slut. Undrar stilla varför vi inte tog 12 veckor utan bara 8 veckors ledigt i sommar. Men förra sommaren var tung. 12 veckor var för mycket. Då. Nu hade jag GÄRNA haft 12 veckor. Denna sommar har barnen blivit större och det flyter på. Bättre än förra året. I veckan var jag inne på jobbet en sväng. Innan hade jag lite hjärtklappning. Men så mötte jag dem där, en efter en. Kicki, Nina, Fröken Gill och L. Lunchligan. Alla mina fina jobbarkompisar! Och då kände jag att fast det är jäkligt trist att semestern snart är slut(om 1,5 vecka) så ser jag fram mot alla luncher och trevliga bilåkningsturer med mina kollegor! Jag kände att jag verkligen är SÅ glad att få ha ett jobb som jag trivs med SÅ mycket. Med både jobb och kollegor! Det är inte alla förunnat!

1 kommentar:

Kiki sa...

Det är faktiskt sant! Vännerna/kollegerna på jobbet betyder oerhört mycket. Jag kände precis som du innan jag kom tillbaka, men det var ju riktigt roligt att börja jobba igen å träffa alla. Nu ser jag bara framemot att du ska komma :-)