2009-04-04

Min syster

Jag önskar att jag bodde närmare min syster och hennes familj. Jag skulle vilja kunna ringa henne och fråga om vi kunde ses i stan om en timme och sedan sitta på ett fik eller gå i affärer och bara prata om allt och inget. Jag skulle vilja träffa hennes barn oftare, att de kunde bara komma över och vara här hos mina killar så de fick leka oftare. Jag önskar vi oftare kunnde sitta ute på varandras altaner i solen och bara sitta tysta och läsa varsin bok brevid varandra. Jag önskar att vi fick mer ensamtid tillsammans bara hon och jag. Jag älskar henne så mycket. Det är så skönt att ha en syster fast vi bor långt från varandra. Men jag önskar att vi bodde närmare varandra.

3 kommentarer:

Tesstamente sa...

Vad fint, hoppas hon läser detta!

Ullis sa...

En syster som du skulle jag vilja ha! Jättefint skrivet!

Bina sa...

Det är klart hon läser detta! Fast först idag! Tack syster yster, det önskar jag också! Men som sagt, kul att ses till helgen också!