2009-04-03

Jag gör en pudel

I ett svagt och mycket förvirrat ögonblick (jag MÅSTE få skylla på min psykiska svacka jag hade i höstas) råkade jag ändra mina vanliga väntetut i mobilen till Marie Fredrikssons "Där du andas". Jag trodde det skulle bli en ringsignal som jag kunde använda när det ringde till mig. Istället har nu alla som ringt mig fått höra Marie F skrika den i örat på dem när jag fummlande letat efter min mobil i väskan. En del uppskattar inte detta. Tex inte Marie Fredrikssons fanclub, som ringde idag. Varje gång hon ringer tjatar hon om den j-la låten. Och mellan varje gång hon ringer lyckas jag förtränga att jag har den som väntemusik istället för tut-toner. Så. Idag gjorde jag slag i saken och ringde Tele2 och fick dem att ta bort den. Jag kan ju för tusan inte ha Marie Fredriksson som väntetut i örat på alla som ringer. Hur tänkte jag där i höstas egentligen?

Inga kommentarer: