2009-04-27

FÖRBANNAD


Jag blir så trött. Vi har väl varit så där nöjda med dagiset våra barn går på. Ett av problemen har varit personalomsättningen. Jag har varit så glad för att Keiru haft kvar sina fröknar så här länge(han började i höstas). Men nu till sommaren ska två av tre fröknar sluta pga att de "bara" är barnskötare och inte förskolelärare. Två av tre?!!! Och dessutom är de SÅ bra med barnen. Alla tre fröknarna är suveräna tillsammans och har en så fin relation med barnen. Jag känner att Keiru blir sedd, blir uppskattad och att han får en massa kärlek från dessa fröknar. Och så nu ska de sluta... Grejen är att Inti hade SJU(7)fröknar på 2 år. Jag tyckte det märktes tydligt på hela gruppen att de blev mycket mer otrygga och mådde dåligt när bra och omtyckta fröknar slutade. Jag vill inte att Keiru ska ha det så. SUCK! Gud vad tråkigt!

Inga kommentarer: