2009-03-11

MJ 4-ever!!! Från en som älskar...

Idag var för övrigt en stor dag i vårat liv. Min syster fick tag på 3 Michael Jackson biljetter till en av Londonkonserterna. En till henne, en till MJ-polaren M och en till min man! Både mannen och syrran har varit helt trissade idag och bubbliga av lycka. Sist de såg MJ var på Ullevi 1997. Båda skrek till av lycka när handsken kom fram till Billie Jean.... Jag och syrrans kille bara skakade på huvudet åt varandra. Jag har Thåström, syrran har MJ. Så lika, men så olika vi är du och jag min fina syster! Eller hur!??? Så den 1/8 så far hela familjen till London. Med lite tur så kan barnen och jag hänga med Intis gudmor och hennes nyfödda bebis(ska komma den 1/7 och bebisar brukar ju komma när de ska)i deras nyinköpta stora Londonhus! Om vi har otur så har hon dragit hem till de Östgötska skogarna... Men iallafall så ska vi till London i sommar! Yipppiiiiiie!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du överdriver....

Bina sa...

London i alla ära, men MJ är en popikon - håll med om det?! Och jag kan hålla med om att åtta hundra grader är ganska röjig faktiskt - den blev dessutom bättre efter att ha sett dig studsa omkring till den på ert bröllop ; )