2009-02-13

Stark som Bamse

Min man tog 100 kg i bänkpress för ett tag sedan. Nu tränar han styrke minst två gånger i veckan.
Han försökte kasta disktrasan i ansiktet på mig när vi gjorde rent efter middagen idag. Jag hämnades genom att försökte mula honom med den. Det lyckades till hälften.

Mannen: Ja ja... Men är man som Bamse så måste man ju vara snäll också.
Jag: ????!!! fniss...
Mannen: Ja är man så stark som jag MÅSTE man ju var snäll mot de som är mindre och svagare.

Jo jo... Snacka går ju....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihihi så sött, de försöker männen ;-D Jadu, en riktigt präktig skandal. Han visste ingenting innan och frugan är lärare på SFI...Men han säger att han ska stanna så det får stå för han. Ungen är gudasöt i alla fall.

Anonym sa...

Jag har sökt länge nu men din man ÄR den starkaste jävel jag träffat. Fan asså...'En stor stark' helt enkelt.