2009-02-18

Mannen är Lill-Pam

Min man har ett gott öga till Pamela Anderson(?). Han vet tillexempel sådana saker som att hon heter Denise i andranamn. Idag var det ett test i Expressen om henne. Han tog det och mailade resultatet till mig. Nedslående.
Mannens resultat är här:
Du fick 17 rätt av 20 möjliga

LILL- PAM! Jösses! Det här gick ju så himla bra! Grattis! Jag
misstänker att du ÄR Pamela, kan det stämma!? Grattis i alla fall!
/Bella


Jag var ju naturligtvis också tvungen att göra testet.
Mitt resultat(också ganska nedslående):
Du fick 10 rätt av 20 möjliga

Det här gick ju ganska bra, eller rättare sagt, det gick halvbra, men det var inte jättedåligt. Gör om testet vettja! /Bella


Jag hade hoppats/trott att jag var jättedålig. Jag kunde saker som att hennes debut gjordes i Tummen mitt i handen, att hon har en taggtrådstatuering på armen....
Någonstans känns det som att jag vill använda min minneskapacitet till bättre saker än att få 10 rätt av 20 på Pamela Anderson-test.
Men mannen har numera ett nytt smeknamn: Lill-Pam!

1 kommentar:

Anonym sa...

hhahahahah förlåt att jag skrattar men det är sådant onödigt vetande som även fastnar hos mig ;-D