2009-01-29

... och så kvällen

Att plåta en av sina kompisar är svårt. Både för sin egen skull och deras. Idag skulle jag plåta en kompis som ska vara med i en artikel. Jag vill ju så hemskt gärna att det ska bli bra, att alla ska vara nöjda. Både kompisen och jag. Så nu har jag suttit här i över en timme(!!!!) (vilket är en evighet för mig) för att välja rätt bild och sedan shoppat den. Jag tror jag är nöjd. Jag hoppas han blir nöjd. Och naturligtvis hoppas jag läsarna blir nöjda...
Det enda jag har kvar denna dag är en hemläxa jag fått: inte surfa efter 21 och inte kolla på klockan under natten....
DET är ändå dagens svåraste uppgift.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.. Kul att du gillar bilderna.. Vadå menar du med "bra kopierade också"?
Nej jag är inte fotograf.

Anonym sa...

Okej, tack snälla... För att vara amatörär jag skitnöjd