2009-01-09

Ja jisses....

Läste att det varit knarkrazzia på Grammisgalan. Läste också att artisten Kleerup tyckte det sög ganska ordentligt. Man undrar ju varför.... I dagens tidning säger han saker som:

"Jag kan inte leva i det här landet längre"
"Allt jag gjort för Sverige"
"All skatt jag betalat"
"Vi är Sveriges främsta i musikbranchen"

Nääämen det låter ju precis som om man absolut måste få en laglig rätt till att droga då. Jag menar allt han gjort för Sverige. Typ vaddå? Musik, men mer då? Jo just det, han betalar skatt!!!!!! Vad duktigt av honom!!!!? Som om inte alla andra hårt jobbande svenskar gör det. Äh, vilket dravel! Lika löjligt som när att Robinson-Agneta(ni vet hon som skulle fånga ägg som Jerker kastade ner från ett berg, vilket för övrigt är ett av Robinsons roligaste ögonblick.) krävde att hon skulle få ett hus på en ö av Göteborgs kommun för att hon varit med i en dokuåpa...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ge robinsson agneta en Ö.
Ge Kleerup en enkel biljett bort.

Vad har han gjort ?
Förmodligen kostat oss mer än vad han gjort !

Åj då vad nego jag kunde vara idag då :-)

Bina sa...

Stackars musikern, han fick inte droga ifred, håller med honom; det är nog bättre att han flyttar ngnstans där de är lite mer drogliberala - I wont miss him! Droger är skit enligt min åsikt som baserar sig på empirisk erfarenhet i form av många samtal med barn till missbrukare, missbrukande föräldrar och missbrukande ungdomar.

Z sa...

N: jag håller med hellre en ö till Agneta och en biljett till kalgokleerup!