2008-12-03

Utmanad

Johanna utmanade mig för ngr dagar sedan. Jag har inte hunnit anta utmaningen förens nu. Här kommer den.

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar


8 favoritprogram
1. Desperate Housewives
2. Private Practice
3. Greys Anatomy
4. CSI
5. Criminal Minds
6. Melrose Place
7. Beverly Hills(med Brenda, Dylan, Brandon)
8. Oskyldigt Dömd

8 saker jag gjorde igår
1. Var hemma med febrigt barn
2. Sövde febrigt barn
3. Försökte få i febriga barnet vatten
4. Var på biblioteket och lånade böcker
5. Hämtade Inti på dagis
6. Julpysslade när barnen gått och lagt sig
7. Kollade på Ugly Betty
8. Sövde febrigt barn på kvällen flera gånger


8 saker jag ser fram emot
1. Bättre tider(våren)
2. Julafton
3. Julklappsköpen
4. Julklappsinslagningen med lackning
5. Luciafirande
6. Att barnen blir större
7. Att få genomföra systerhelgen
8. Att få genomföra vuxnakompishelgen


8 favoritrestauranger
1. Operakällaren(typ den enda jag varit på de senaste 4 åren)
2. Lampans Thai(ja ja, det ÄR bra Thaimat...)
3. Pong (NÄSTAN bättre än Lampan...)
4. Max- där äter vi ju en del gånger...
5. Den Italienska Delin i Snättringe
6. Lucys salladsbar
7. Hav/våg
8. Vurma på söder och vid S:T Eriksplan
Favoritrestauranger och restauranger... De flesta är lunchställen...


8 saker på min önskelista
1. Att familjen ska få må bra.
2. Sovmorgon.
3. Sovmorgon.
4. En helg för bara mannen och mig. Ensamma utan barn.
5. Mer tid, dvs att dygnet har fler än 24 timmar.
6. Att jag ska komma på vad JAG har för intressen.
7. En ny kamera, en Panasonic Lumix G1
8. Julefrid


8 personer jag utmanar
1. Bina
2. En helt vanlig man
3. Nina
4. Kiki
5. Giho
6. The devil wear
7. Tant Ulrika

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tackar, ska anta din utmaning, kul. Ska bara landa efter min stressiga förmiddag ;-)

Johanna sa...

Ja, det är inte mycket som slår kära gamla Beverly Hills!