2008-12-14

Skoj att pyssla

För två år sedan gifta jag och mannen oss. Till bröllopet gjorde jag inbjudningskort, kyrkprogram, festprogram och till sist tackkort.... Vi hade 98 gäster.... Puhhh jag blev helt matt av att bara tänka på det. Efter det så hade jag verkligen fått en OD(överdos) av pysslande. Speciellt med embossing, stämplar och skit. Det är först i år två år senare jag verkligen tycker det är roligt igen att pyssla. Nu är årets julkort klara och ska skickas iväg på tisdag då de har allt de behöver för att komma fram till alla de ska till. Och det har bara varit SÅ roligt! Men så har jag hållt på i flera veckor för att det inte ska bli för tråkigt... Planering är en pysslande småbarns morsas A och O! Men jag vet hur den som har haft ett bröllop detta år har det... Det vanligt så roligt pysslandet känns bara blääääääääääää!

4 kommentarer:

Bina sa...

Nähä...det menar du inte?! Är det alltså därför årets julkort beställdes från Crimson - med kuvert så jag behöver inte göra nästan något!

Z sa...

He he he he!!! Men tänk vad roligt det ska bli om 2 år istället! ;-)

Anonym sa...

Finns det ngt hopp för de som är ogifta och inte pysselutslitna men ändå inte kommer till skott med pysslandet???????

Anonym sa...

Anette, köp lite "gluedots" (köps i hobbypysselbutiker),försök klistra dem på rätt ställe i fem minuter. Ägna dig åt 36 h. städning och borttvättning av dessa "gluedots" från möbler och kropp. Därefter är du trött på pysslande och skickar julkort via mail.//Pysslande make