2008-12-08

Jag


Idag har varit en bra dag! En riktigt bra dag faktiskt. Först kollade vi lite morgonTV, sedan badade Inti och tvättade håret. Utan skrik och tårar. Sedan klädde vi på oss. Sedan ramla visserligen Keiru ner från toalettstolen, men det gick snabbt över när Inti snabbt matade honom med hans favoritflingor. Sedan tog vi Fården och brände till Ikea. Inti sprang in på Småland och Keiru och jag gick och handlade lite julgrejer, Sedan gick vi och käkade lunch och sedan åkte vi hem igen i Fården. När vi kom hem var det bara att lyfta ur en sovande Keiru till hans säng. Under tiden som Keiru sov tog Inti och jag fram lite mer utomhusbelysning. Sedan gick vi in och pysslade. Inti målade det finaste porträtt av mig som någon någosin gjort. Det är på pricken likt mig! Eller hur???? Sedan käkade vi mellis och brände iväg till jympan, hem igen fixade en 3-rättermiddag som innehöll spagetti(första rätten), korv(andra rätten) och ketchup. (just det 3:e rätten)... Och nu kollar vi på skägget i Brevlådan och myser lite innan det är sovdags! Jippieee för dessa dagar!

3 kommentarer:

Tingeling sa...

Åh, vad fin du är på bilden! Finns det något mera underbart än dessa kärleksförklaringar från ett barn?

Förresten: Brände iväg är väl ett öschöttskt uttryck?

Anonym sa...

Karln är 3 äpplen hög och skriver sitt namn redan, det är stort...påminner om ngn som var sådär gammal för ca. 30 år sen...tja vad månne bliva...

Z sa...

Visst är den fiiiiin??? Jag blir helt varm i hjärtat så fort jag kollar på den! Tingeling:
Brände iväg...? Kanske... Jag använder det och jag är östgötsk...?