2008-12-27

Jag ett klädfreak!


Jag har aldrig handlat så mycket kläder som jag gjorde idag. Om man lägger ihop de senaste 4-5 årens inhandlande av kläder så har jag nog inte handlat så mycket som jag gjorde idag. Jag köpte 8 plagg till överkroppen. Ngr finns här på bild. Jag var på Vila, Lindex och Kappahl. Hade presentkort på de två senaste och handlade för egna pengar på Vila. Hade nog kunnat handla mer, men jag blev både trött i huvudet och har inte hur mycket stålars som helst.... Men kul var det. Mannen såg lite chockad ut där ett tag. Det brukar alltid vara han som handlar, inte jag. Men har man en ny stil så passar inget(eller nästan inget) i den gamla garderoben och då MÅSTE det ju handlas om jag inte ska gå omkring i samma saker hela tiden. Och idag gjorde jag det. Med besked. Jag är mycket nöjd. Vi var på G redan 10 så vi slapp den värsta folkmängden dessutom. Kul var det att handla också. Kan nog tänka mig att göra om det igen minsann....

Inga kommentarer: