2008-12-19

Isolera sig?

Jag hatar att kräkas. Jag hatar att torka kräks. Jag hatar att höra någon annan kräkas. Nu har min kollega Kikis barn fått magsjuka andra gången på en månad. Stackars dem. Jag vill absolut inte få det eller ens få in det i mitt hus. Allra minst nu i juletider. Så jag funderar allvarligt på att isolera mig och barnen. Att inte gå ut mer än i parken. Ända tills dessa vinterkräksjuketider är över. Tror ni det är möjligt? Skulle inte tro det med alla grejer som måste fixas så här innan jul... Men drömma går ju. Ska försöka att isolera oss så mycket som går. Men först ska vi ta en sväng till Ikea.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja justdetja. Vilken bar idé! Jag tror att vi oxå måste till IKEA o fixa lite! Kanske ses där ;-)?!!!

Z sa...

Om kräkfamiljen ska dit stannar jag hemma!!!! ;-)