2008-11-14

Äntligen!

Tänk att ett besök kan lätta upp livet! Giho var här förut på en fika. Av någon konstig anledning så blev jag inte helt slut av detta besök utan pigg. Vi pratade om den årliga kalendern det visade sig att vi båda gör. Hon hade redan fixat klart sin. Inte jag. Hon berättade att hennes för 2007 ligger i en låda. Det gör inte min. Kämpar man med att välja ut bilder för varje månad och shopar dem lite så MÅSTE man ha den hängande framme. Nu har jag shopat och shopat hela kvällen. Och nu är jag klar med årets! Tror jag... Det får nog duga i allafall. Ska bara få godkänt av mannen sedan ska de beställas. Men nu är mina ögon helt grusiga så nu är det nattinatti för min del!

3 kommentarer:

Bina sa...

Härligt att det är färdigt, det är inte min!

Z sa...

Det är bara att kämpa på!

Bina sa...

Mmm...om det bara var upp till mig så, men du vet jag och brorsan brukar gå ihop och han skickar sina kort typ 23 december om jag inte påminner honom 10 gånger om dagen - börjar tröttna på det, så snart struntar jag i honom!