2008-11-26

Effektiv parterapi

Mannen kom med det fenomenala förslaget att han skulle gå ut med Inti och åka bob(snowracer). När det väl kom till kritan så visade det sig att mannen inte alls ville hjälpa Inti på med alla vinterkldäderna. Det tyckte han jag skulle göra. Så han kunde sitta och flippa med sin Iphone... Vi började småtjafsa om det. Jag tyckte att om han drog igång ett projekt så fick han väl ta det hela i hamn. Han tyckte att jag skulle hjälpa till för han tog ju hand om Inti så jag skulle kunna "ligga och lata mig".... Som om inte jag hade grejer att städa undan och en bajsig bak att tvätta... Så höll vi på tills våran egen förnumstiga diplomat bröt in.

Inti: Nej, nu får ni skärpa er! Ni har ju faktiskt gift er med varandra i alla fall!

Ord och inga visor! Gissa om vi slutade tjafsa direkt... Snacka om effektiv parterapi.

Inga kommentarer: