2008-11-28

Gubben tacklade Keiru!


Var på basketmatch i Solna. Båda barnen var med. Lillen är ju just liten och hade svårt med att sitta still. Både med hela sig själv men också med benen. Han råkade sparka till en gubbe framför i ryggen. Gubben blev sur och gnällde ilsket på mig och Keiru. Jag bad om ursäkt. Sedan ställde sig Keiru upp ch råkade köra sin lilla hand på hans rygg. Då vände sig gubben om, lutade sig fram, tog satts och TACKLADE Keiru med sin rygg..! Gubben var väl typ 58 eller så. Keiru är 19 månader... Jag såg ju vad som hände så jag fångade upp Keiru så han slapp ramla. Men hallå gubbe! Lite vett va? Även fast han fick en eller möjligtvis två små sparkar i ryggen. Otroligt hur vuxna människor kan betee sig. Det var ju inte direkt så att Keiru sparkade honom gulochblå eller boxade honom av stolen med sin hand... Skämes på er alla vuxna som beteer er som om ni vore 19 månader eller så!

3 kommentarer:

Nina sa...

GUBBAR! Jag blir mållös.

En helt vanlig man sa...

Helt sjukt! På riktigt! Ni skulle ropat på mig. jag var också där.

Tingeling sa...

För jävligt är vad det är! Sanslöst!