2008-11-06

Bertil Falukrov- igen!

Första gången var under valvakan i presidentvalet 2004. Då kallade Petra Nordlund Bertil Karlefors för Bertil Falukorv. Och nu har människan gjort det IGEN! Denna gång under årets valvaka!!! Undras hur kul det känns för både Bertil Falukrov och Petra Nordlund???? I Bladet säger Petra Nordlund: – Det är tur att Bertil är en proffsig och tålmodig man, säger hon.
Hon måste ju kalla honom det när hon snackar om honom privat. Annars skulle det inte bli en sådan felsägning två gånger. Eller vad tror ni? Kul är det i allafall!

5 kommentarer:

En helt vanlig man sa...

Jag tror att Petra har suttit hemma på kvällen och sett på Fäbodjäntan...sen har hon inte kunnat släppa tanken på falukorv.

Bina sa...

HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA! Kommer rippa din bloggpostidé för det här var ju så KUL!

Z sa...

EHVM: Ja så kan det ju också vara.... Men undras om inte jag är lite närmare i min teori.... ;-)

Anonym sa...

Jag älskar det där klippet. Så j-a roligt :-DDDD
Danne o jag har garvat gott åt det!!!!

Anonym sa...

Lätt att hon gör, en sådan freudiansk felsägning gör man sällan två gånger i sändning! ;-)

Ja, det måste vara så. En sak man man dock konstatera, mediekåt är han i alla fall. Trevlig afton!