2008-10-22

Oskyldigt dömd

I våras så spelades ett/delar av ett avsnitt in av serien Oskyldigt dömd in utanför vårat jobb. Nu sitter jag varje onsdag och kollar på det för att kolla om jag ser mitt jobbhus. Serien är väl helt okej, men nu börjar det kännas lite... Lite... Onödigt. Och lite tråkigt för serien liksom bara upprepar sig varje onsdag. Och ikväll är det avsnitt 5 av 12. så det är en del kvar. Få se om jag orkar se resten av serien bara för att se våran svängdörr som jag ändå ser varje dag(iallafall nästan varje dag).

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Hehe..känner igen det där. Stirrar varje vecka på "Färjan". Tycker egentligen att serien är trist o händelselös..men då jag åkt den båten flera gånger o senast i våras då inspelningen var påbörjad så kan jag inte låta bli att titta :)