2008-09-02

Najs dag

Har haft en bra dag idag. Iallafall hitintills. Har varit på lunch med en kompis nere i centrum. Efter det har jag lagat middagen(åhhhh vad planeringsskön jag är ibland!)och skrivit ut ett recept på äppeltårta som jag ska göra ikväll(ev). och nu har jag samtidigt hela 10 minuter på mig att surfa innan hämtningen! Samtidigt är det en hel del kvar på min ATTGÖRAINNANJAGBÖRJARJOBBAIGEN-lista. Och bara två dagar kvar... På inskolningen alltså. Ska börja jobba på tisdag nästa vecka, det hade blivit lite fel skulle börjat jobba på torsdag, men planeringen har blivit konstig så jag blev överflödig. Men jag ska inte klaga.... Som sagt var jag har ju min ATTGÖRAINNANJAGBÖRJARJOBBAIGEN-lista. Utdrag:
1)Fixa kort från i mars(fixade ett års kortgrejande innan min fl tog slut)
2)Ta upp för små kläder på vinden
3)Måla små detaljer runt trappan
4)Tvätta sofftyget
5)Städa(inget nyrr under solen)

Inga kommentarer: