2008-09-03

Kärleksspridaren


Sonen har en Sportacus-dräkt som han använder så fort han kommer från dagis. Ngr äldre killar i området retades med sonen och hans kompis(som hade spindelmannendräkt). Sonen blev ledsen, men var en pain in the bak genom att fråga varför de retades, om det var för de var avundsjuka, för det är inte snällt att göra det. De är ju dessutom äldre och det är inte snällt att reta mindre barn.... Tillslut gav de upp och sa att de kunde leka tillsammans.

Inti: Pappa, jag spred kärlek till dem det var därför de blev snälla igen!

Fortsätt min son att sprida kärlek i världen för det är den enda rena vinnande lösningen på alla problem!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har han sett DiLeva??? Han formulerar sig så roligt/gulligt att jag bara sitter här och ler :-)

Bina sa...

Det är mosters gosunge det! Pussa han från mig!

Z sa...

Ja visst är han fin min lilla kärleksspridare???? Mamma är SÅ stolt!