2008-08-14

Straff eller inte

Förra året fick jag och mina kollegor på jobbet åka på en konferans med en Finlandsfärja. Det kan ses som en stor grej på vårat jobb då vi vanligtvis brukar sitta på nedervåningen av vårat jobbhus och sätta gula lappar på det som vi tror att våra läsare gillar mest av det vi gjort. I efterhand har jag förstått att för den andra avdelningen på jobbet är det ett straff att få åka på konferans på finlandsfärjan. De brukar åka till Spanien eller åka skidor i fjällen eller ngt annat sådan lyx. Men så ser de ju också till att vi får in pengar till jobbet....
Hur som.
Ikväll ska jag och mannen åka på en finlandsfärja och det ska bli SÅ skönt! Bara vi två, middag och sömn! Ser fram mot det. Trots att det från en del håll räknas som ett straff!

1 kommentar:

Ida sa...

hej hej. Kryssning är alltid roligt även om jag inte brukar vila upp mig när jag åker;)
En fråga: Hur gör man när man lägger upp videosar (stavning?) från you tube på bloggen?