2008-08-28

ÄNTLIGEN!

Åhhh.... Har kommit över Arne Dahls senaste "Elva" på bibblan! Jag njuter, och jag menar njuter, av varje ord som slukas av mina ögon! Jag ler, jag skrattar till högt när jag läser det mina favoriter i A-gruppen säger eller gör. Jag lägger ifrån mig boken ngr sekunder bara för att jag vet att för varje ord som jag läser närmar jag mig slutet(Är bara på sid 71, men det är ändå plågsamt att vet). Vad jag har längtat efter den elfte boken. Och så har jag den i mina händer och vill att den aldrig aldrig ska ta slut!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, tack så hemskt mycket. Måste säga detsamma, gillar din blogg och hur du uttrycker dig.

Jag har bloggat sedan i mars i år. Först på FL men sedan på blogg.se, tycker om bilder och den mer personliga touchén.

Ha en bra kväll. Kram