2008-08-21

Köp aldrig Husqvarna

När vi flyttade in i vårat hus så var vitvarorna i köket bara ngr år. Kylen och frysen är fr 2004. Märket är Husqvarna. Kylen pajjade förra året(i mellandagarna naturligtvis) vilket som tur var hände mitt i vintern då det i allafall var runt nollan ute. Nu har frysj-ln pajjat också. Samma fel som på kylen, termostaten. Samma tecken denna gång, den tappar i temp. Därför var vi så förutseende och ringde servicen bara ngn dag efter problemet startat. Som vanligt har de 2(TVÅ) veckors väntetid. Så igår skulle de komma. Äntligen, för frysen blir sämre för varje dag som går och att använda ugnen är inte ens att tänka på(värmen den utstrålar är dödlig för frysen). Igår 20 minuter innan servicekillen skulle komma(07.37)ringde de och sa att reservdelarna inte kommit!!!! SUCK! Så nu kanske(KANSKE)de kan komma den 3/9!! För då KANSKE reservdelen kommit. Och förhoppningsvis fungerar KANSKE våran frys fram tills dess!!!! Köp aldrig Husqvarna. Jag har sagt det förr och säger det igen. När våran Husqvarna-kyl gick sönder så pajjade även våran Husqvarna-micro och vredet på våran Husqvarna-ugn. KÖP ALDRIG HUSQVARNA!!!!

3 kommentarer:

Bina sa...

Ordpolisen säger: "Pajjat"? Pajat gissar jag. "Tremostaten"? Termostaten är min rekommendation. "Sevicen"? Servicen antar jag du menar? Dessutom bör det vara mellanslag mellan parentestecken och nästkommande ord eller ordet innan ;)

Z sa...

Ordpolis är i underkant. Ordrättnings-Hitler skulle jag vilja utnämna dig till... :-)

Anonym sa...

Ush vad jobbigt när vitvarorna pajjar, och dem är ju inte gratis heller......