2008-07-03

Spokey

Jag har en syster(tvilling) I går ringde hon mig precis när jag kollade nätet och planerade att åka och köpa en ny mobil(min högtalare har slutat fungera så jag hör inte vad folk säger när jag pratar i mobilen. Hon undrar vad jag tyckte om en telefon hon precis skulle köpa!!!!!! Ingen kontakt innan, men precis på samma dag planerar vi att köpa nya mobiler. Scary va???!!!
Annars så hittar jag ingen jag direkt vill ha. Alla är SÅ stora nuförtiden och innehåller an massa blaj blaj. Har en jobbmobil som innehåller en massa blaj blaj och vill ha en enkel(men inte för enkel)mobil som är ganska liten, enkel i menyerna samt bra att använda. Och ser hyfsat snygg ut.
Så om ngn har ngt tips är ni mer än välkommna med tips!

2 kommentarer:

Bina sa...

Jag offentliggör härmed mitt tips! SE K660i (har ett Telia Mobil Bingo, så då surfar jag gratis och ringer för 0,39 kr/min, öppningsavgift 0.79 kr, tror jag iaf). Jag är supernöjd med min, men det kanske blir lite larvigt om vi köper likadan ännu en gång...

Z sa...

Ja det blir det nog, sedan kommer jag få en splitt ny SE i september på mitt jobb, så jag vill ha ett annat märke. Blir nog en Samsung.