2008-07-08

Najs present


Idag fick jag ett par nya joggingdojjor av min fina man. Han vann ju tusentals kronor på den där golftävlingen och nu ville han ge mig ngt för att ha stöttat honom inför den(bakom varje framgångsrik man står en kvinna). Så jag valde ett par nya löparpjuck. Stegade in på löparlabbet, fick jättebra hjälp där jag fick springa på löparband och de filmade mig. Sedan kom skorna fram och jag hade två att välja på med utgång från mina fötter. Ett par var för trånga ovanpå foten. Ett par var kvar och de var, de var helt underbara!!!!!!!! Så imorgon ska jag(för ikväll är det ju Morden i Midsommer)ut och springa mitt första varv med mina nya fina små älsklingar! De andra löparpjucken är ju fem år och inte sköna alls faktiskt i jämrförelse...
Få se nu om jag kan förbättra min tid också.

Inga kommentarer: